Bankowy-Leasing.pl
  • Strona główna
  • Kredyty
  • Leasingi
  • Biznes
  • Zakupy
  • Rynek
RynekZakupy

Jak rozkręcić e-commerce?

Autor: Bankowy-Leasing.pl 12 marca 2021
Autor: Bankowy-Leasing.pl 12 marca 2021
Jak rozkręcić e-commerce?

Handel elektroniczny to jeden z tych kierunków biznesowych, który w ostatnich kilku latach niesamowicie rozwinął skrzydła i dał przedsiębiorcom niezwykłe możliwości dotarcia do swoich klientów poprzez Internet. Z tego właśnie względu wiele osób, zamiast otwierać sklep stacjonarny decyduje się na założenie własnego sklepu internetowego, sprzedając produkty wyłącznie lub częściowo w sieci. Poza zadaniem sobie trudu jeśli chodzi o wybór platformy zakupowej i budowę sklepu internetowego, wciąż pozostaje jednak pytanie jak rozkręcić e-commerce, czyli właśnie handel elektroniczny, tak by zarabiał.

Optymalizacja pod wyszukiwarki i promowanie strony

Podstawową kwestią jest oczywiście opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej i promowanie sklepu. W tym celu najlepiej sprawdza się oczywiście marketing internetowy, który ma do zaoferowania właścicielowi sklepu różne kanały i sposoby dotarcia do swoich odbiorców. Może być to przykładowo wyszukiwarka, media społecznościowe lub mailing. Chcąc pojawiać się w wynikach wyszukiwarki na pierwszych stronach, warto postawić na pozycjonowanie lub na kampanie reklam płatnych w wyszukiwarce. Dobrym wyborem są również social media, w których codziennie przebywają niezliczone ilości użytkowników. Można założyć tam firmowy profil i dzielić się ze swoimi klientami różnego typu nowinkami o produktach, aktualnych promocjach itd. Sposobów w digital marketingu jest naprawdę wiele.

Kreatywność i elastyczność

Osoba zadająca sobie pytanie rozkręcić e-commerce, powinna wiedzieć, że promocja sklepu nie kończy się na dotarciu do użytkowników. Jeśli po dotarciu na stronę nie zauważą oni dla siebie nic interesującego, po prostu ją opuszczą i nigdy nie powrócą. Warto, więc zaciekawić klienta swoją ofertą, pokazać, że jest ona wyjątkowa i wyróżniająca się na tle konkurencji. Działającą metodą i przyciągającą tłumnie wiele klientów są oczywiście akcje promocyjne. Warto, więc postawić na cykliczne promocje np. z okazji zbliżających się świąt, czy black friday, a także pomyśleć nad wdrożeniem programu lojalnościowego dla stałych klientów. Chcąc zdobyć zaufanie u swoich odbiorców i zatrzymać ich na dłużej, trzeba być oryginalnym, elastycznym, a przede wszystkim słuchać i uwzględniać ich potrzeby. Dobrym działaniem jest przykładowo zapoznawanie się z opiniami swoich klientów i odpowiadanie na ich zdanie. W ten sposób odbiorca widzi zaangażowanie ze strony marki i nawet jeśli początkowo nie jest on z niej zadowolony, wkrótce może zmienić o niej zdanie, spróbowawszy zakupów jeszcze raz. Strategią, która cieszy się popularnością jest również real-time marketing, dający znać, że dana firma jest zawsze na czasie.

Czytaj także o niestandardowych opakowaniach dla ecommerce.

0 komentarze
Poprzedni post
Prezenty świąteczne dla klientów – ciekawe pomysły
Następny post
Jak rozwija się branża tatuatorska w Polsce?

Polecane publikacje

Aplikacja a leasing w banku

13 września 2021

Jak rozwija się branża tatuatorska w Polsce?

20 maja 2021

Samochody elektryczne – jak wygląda aktualny stan sprzedaży...

23 października 2019

Najlepsze konta bankowe do 26 lat

26 września 2019

Jak działa BLIK? Podpowiadamy!

12 sierpnia 2019

Trendy w płatnościach – 2019 rok

22 lipca 2019

Przelewy walutowe – co musisz wiedzieć

19 lipca 2019

Praca zdalna w domu – jak na tym...

10 lipca 2019

Wysokość zasiłku dla bezrobotnych w 2019 roku

28 czerwca 2019

Wygodne i bezpieczne opakowania online dla biznesu

19 czerwca 2019

Ostatnio dodane

  • Jakie ulgi w PIT-28?

    10 grudnia 2021
  • Leasing na komputer – jak go zdobyć?

    1 października 2021
  • Jaki leasing na otwarcie linii produkcyjnej?

    14 września 2021
  • Aplikacja a leasing w banku

    13 września 2021
  • Jak rozwija się branża tatuatorska w Polsce?

    20 maja 2021

Tagi

banki biznesplan e-biznes e-commerce finanse firma gotówka internet inwestycja kapitał kariera kobiety kredyt kredyt dla firm kredyt długoterminowy kredyty dla osób fizycznych kredyty mieszkaniowe leasing leasing finansowy leasing operacyjny lifestyle motoryzacja nieruchomości oferta online pieniądze pożyczka praca prace płatności online reklama samochód strategia szkolenia trendy zasiłek zdolność kredytowa

O portalu

O portalu

Portal Bankowy-Leasing.pl to doskonałe miejsce dla osób szukających wiedzy na temat branży finansowej, leasingowej oraz kredytowej w Polsce i na świecie.

Popularne posty

  • 1

    Ujemny kapitał własny – co to oznacza? Jakie są konsekwencje?

    27 sierpnia 2019
  • 2

    Jak rozwija się branża tatuatorska w Polsce?

    20 maja 2021

Banner

Poleasingowy.net

  • Skontaktuj się
  • Poznaj nas

© Bankowy-Leasing.pl

Bankowy-Leasing.pl
  • Strona główna
  • Kredyty
  • Leasingi
  • Biznes
  • Zakupy
  • Rynek