
Leasing na komputer – jak go zdobyć?
Kartonowe niestandardowe opakowania sprawdzają się we wszystkich branżach e-commerce. Niezależnie od tego, czy produkujesz lub sprzedajesz kosmetyki, biżuterię, tekstylia, czy odzież warto zaplanować strategię reklamową w oparciu o pudełka produktowe.
Kartonowe niestandardowe opakowania dla e-commerce można zaprojektować i wykonać we współpracy ze specjalistami od pudełek, takimi, jak firma akar-opakowania.pl. Na stronie internetowej producentów opakowań można znaleźć wiele inspiracji i poradników, co do tego, jak powinno wyglądać takie pudełko. Zawsze warto inspirować się rozwiązaniami, które już istnieją na rynku. Oto i one!
Biel i czerń najczęściej jest wykorzystywana przez producentów elektroniki. Jak się jednak okazuje, w czarno-białe opakowania jednorazowe można pakować także artykuły spożywcze. Dobrym przykładem są greckie wina Tsililis. Edycja BiancoNero przyciąga wzrok i zachęca do odczytania etykiety. Abstrakcyjny minimalistyczny design doskonale wpisuje się w gusta nowoczesnych konsumentów!
Jak stworzyć pudełka, które pozostają w pamięci klientów na długo? Warto starannie zaplanować nadruki, które się na nich znajdą. Wystarczy spojrzeć na pudełka Sweet Petula! Na papierowych opakowaniach na mydła można znaleźć cudowne, precyzyjne szkice – motywy roślinne, podobizny ptaków, ssaków i owadów, a nawet rysunki anatomiczne.
Alkohole takie jak koniak, wino, czy whisky często podarowuje się jako prezent korporacyjny. Jak się okazuje, rynek opakowań na wino jest bardzo różnorodny. Można tu spotkać jedne z najciekawszych rodzajów opakowań w e-commerce.
W pudełka z wysuwanym dnem pakowana jest markowa biżuteria, kosmetyki, a także vouchery prezentowe. Wiele przedsiębiorstw korzysta z tego rozwiązania także po to, by zapakować oryginalnie firmowe gadżety. W takie niestandardowe opakowania są pakowane np. mydła SIMONA.
Pudełka z poduszeczką, takie jak np. opakowania na zegarki Rolex lub biżuteria Heather Woof, doskonale się prezentują i eksponują produkt. Można je stosować zarówno w e-commerce, jak i jako pudełko na prezent korporacyjny.