Niestandardowe opakowania w e-commerce – 5 najciekawszych pomysłów

Niniejszy artykuł pod tytułem 5 porad, które podpowiedzą Ci, jak odnieść sukces w sieci! nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat 5 porad, które podpowiedzą Ci, jak odnieść sukces w sieci! należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Kartonowe niestandardowe opakowania sprawdzają się we wszystkich branżach e-commerce. Niezależnie od tego, czy produkujesz lub sprzedajesz kosmetyki, biżuterię, tekstylia, czy odzież warto zaplanować strategię reklamową w oparciu o pudełka produktowe.

Jak stworzyć niestandardowe opakowania dla e-commerce!

Kartonowe niestandardowe opakowania dla e-commerce można zaprojektować i wykonać we współpracy ze specjalistami od pudełek, takimi, jak firma akar-opakowania.pl. Na stronie internetowej producentów opakowań można znaleźć wiele inspiracji i poradników, co do tego, jak powinno wyglądać takie pudełko. Zawsze warto inspirować się rozwiązaniami, które już istnieją na rynku. Oto i one!

Niestandardowe opakowania w e-commerce – 5 najciekawszych pomysłów

#1 Biel i czerń w nowym wydaniu

Biel i czerń najczęściej jest wykorzystywana przez producentów elektroniki. Jak się jednak okazuje, w czarno-białe opakowania jednorazowe można pakować także artykuły spożywcze. Dobrym przykładem są greckie wina Tsililis. Edycja BiancoNero przyciąga wzrok i zachęca do odczytania etykiety. Abstrakcyjny minimalistyczny design doskonale wpisuje się w gusta nowoczesnych konsumentów!

#2 Precyzyjne nadruki

Jak stworzyć pudełka, które pozostają w pamięci klientów na długo? Warto starannie zaplanować nadruki, które się na nich znajdą. Wystarczy spojrzeć na pudełka Sweet Petula! Na papierowych opakowaniach na mydła można znaleźć cudowne, precyzyjne szkice – motywy roślinne, podobizny ptaków, ssaków i owadów, a nawet rysunki anatomiczne.

#3 Opakowania na wino

Alkohole takie jak koniak, wino, czy whisky często podarowuje się jako prezent korporacyjny. Jak się okazuje, rynek opakowań na wino jest bardzo różnorodny. Można tu spotkać jedne z najciekawszych rodzajów opakowań w e-commerce.

#4 Pudełka z wysuwanym dnem

W pudełka z wysuwanym dnem pakowana jest markowa biżuteria, kosmetyki, a także vouchery prezentowe. Wiele przedsiębiorstw korzysta z tego rozwiązania także po to, by zapakować oryginalnie firmowe gadżety. W takie niestandardowe opakowania są pakowane np. mydła SIMONA.

#5 Puzderka wyściełane poduszeczką

Pudełka z poduszeczką, takie jak np. opakowania na zegarki Rolex lub biżuteria Heather Woof, doskonale się prezentują i eksponują produkt. Można je stosować zarówno w e-commerce, jak i jako pudełko na prezent korporacyjny.