Pudełka wysyłkowe dla e-commerce – najciekawsze pomysły

Ciekawe pudełka wysyłkowe to jeden z najlepszych sposobów na to, by wyróżnić się na rynku. Jak je zaprojektować? Co jest modne w świecie nowoczesnego biznesu? Do kogo się zwrócić, by znaleźć odpowiednią pomoc w zaprojektowaniu takich opakowań? Podpowiadamy w dzisiejszym artykule!

Niestandardowe pudełka wysyłkowe – hit e-commerce

Niestandardowe pudełka wysyłkowe wdarły się przebojem do świata e-commerce. Z ich potencjału korzysta także wiele marek sprzedających produkty w sklepach stacjonarnych. Kartonowe i nie tylko opakowania raczej nigdy nie wyjdą z mody, ponieważ dzięki nim można należycie ochronić produkt w trakcie dostawy do klienta. Co więcej, jeśli są one niestandardowe, mogą pełnić rolę nośnika reklamowego lub nawet wizytówki dla przedsiębiorstwa!

Współczesnym pudełkom daleko do dawnych skrzynek transportowych – nowoczesne opakowania potrafią zachwycić klienta pięknymi ilustracjami, nietypowym design oraz oryginalnym sposobem otwierania. Czasy, w których pakowano artykuły w szarą tekturę, już dawno odeszły w niepamięć. Nowoczesne pudełka potrafią wywołać ogromne wrażenie na kliencie!

Pierwszy krok do sukcesu to personalizacja

Co jednak zrobić, by wyróżnić markę na rynku poprzez opakowanie? Aby pudełko mogło dobrze pełnić swoje funkcje, nie tylko te logistyczne, ale i te reklamowe, warto je spersonalizować. Jak to zrobić? Można w tym celu skorzystać z pomocy firmy Packhelp. To polska firma, która kiedyś zaczynała jako startup, a obecnie działa na skalę międzynarodową i zajmuje się produkcją opakowań biznesowych. Głównym celem założycieli Packhelp było zrewolucjonizowanie branży opakowań. Jak widać – udało się!

Projektowanie pudełka z Packhelp jest bajecznie proste. Cały proces zaczyna się w momencie, gdy wybierzemy formę oraz kształt opakowania. Parametry opakowania powinny zostać dostosowane do wymiarów oraz charakteru produktu, które zostanie w nie opakowane. Kolejny krok to wybór kolorystyki i dobór odpowiednich nadruków. Opakowania produktowe można tak naprawdę dowolnie spersonalizować – mogą one zostać pomalowane na biało lub nadrukowane całą paletą kolorów.  Otrzymujemy więc nośnik reklamowy, który, nie dość, że jest tani i praktyczny, to jeszcze daje ogromne możliwości wyeksponowania naszej marki.

Aby jednak móc stworzyć wyjątkowe pudełko, potrzebny jest dobry pomysł. Poniżej znajdziecie kilka inspiracji!

Pudełka wysyłkowe – najciekawsze pomysły w e-commerce

Spośród różnych branż i produktów sprzedawanych przez Internet, na rynku zdecydowanie wyróżniają się:

  • pudełka wysyłkowe Onyx Coffee Lab – opakowania te wyglądają, jakby skrywały w środku luksusową odzież lub ekskluzywną biżuterię. Wnętrze pudełka zdobi złoty napis „Never Settle for Good Enough”, a w środku znajdziemy… kawę!
  • zielone niestandardowe pudełka House of Dagmar – jeśli chodzi o identyfikację wizualną House of Dagmar, nie ma tu miejsca na przypadek. Wszystko jest zaprojektowane starannie i z dobrym smakiem. Firma konsekwentnie buduje swój wizerunek na rynku i pakuje swoją odzież w piękne luksusowe i eleganckie pudełka,
  • różowe piękne pudełka Blanc Naturals – róż i biel to kolory, które także można wykorzystać do reklamy biznesu. Barwy te pojawiają się np. na opakowaniach Blanc Naturals. Piękne pudełka nawiązują kolorystycznie do tego fragmentu naszego ciała, w który w szczególności powinniśmy dbać, czyli skóry! Design jest zarazem kobiecy i nowoczesny, dokładnie taki, jakiego można by się spodziewać po kosmetykach dedykowanych płci pięknej,
  • papierowe torby Astrid Therese – inny przykład ciekawych opakowań, to torby papierowe marki Astrid Therese. Nadruk na torbach na wino został umieszczony w bardzo strategicznym miejscu, mianowicie na ich uchwycie. Dzięki temu opakowanie świetnie się prezentuje, zwłaszcza wtedy, gdy klient bierze je do ręki,
  • niestandardowe opakowania The Great Bonza – wino The Great Bonza pakowane jest w opakowania, które, z jednej strony są nowoczesne, a z drugiej, ich design nawiązuje do dawnych epok i retro. Pudełko zdecydowanie wyróżnia się na półce!
  • opakowania na płyty I am David Sparkle – oryginalne niestandardowe pudełka sprawdzają się także w branży muzycznej. Grupa muzyczna wykonująca muzykę w klimacie rocka progresywnego wykorzystała do produkcji opakowania na album dwie kontrastujące ze sobą barwy – minimalistyczną czerń i biel. Stylowo i elegancko,
  • nietypowe opakowania Kit & Coco – ta firma zdecydowanie wyróżnia się na rynku – i to dzięki opakowaniom! Producent preparatów zwalczających wszy pakuje swoje wyroby w śliczne kolorowe pudełka, które niejednemu maluchowi poprawią humor i zachęcą do dbania o higienę osobistą,
  • minimalistyczne pudełka Mizu – japońska marka MIZU ceni sobie najbardziej naturę, harmonię, a także odbieranie świata za pomocą wszystkich zmysłów. Opakowania, z których korzysta na co dzień ta marka, doskonale to odzwierciedlają. Minimalizm, spokój i powrót do natury to aspekty, które bardzo przemawiają do konsumentów MIZU i zachęcają ich do regularnych zakupów.